| | |
Nadstandardní výbava:
|
|
BMW Z4 Sdrive 23i v konfiguraci vyšší výbavy, než je "standard", vozidlo je s automatickou 6st. převodovkou a F1 řazením, což je rozhodně lepší varianta, než manuál, řadí pěkně a rychle, při podřazování decentně prská do výfuku.
Ve výbavě jsou sportovní režimy NORMAL, SPORT a SPORT+, nejvyšší možná verze infotainmentu a příplatkové hudby, originální iDrive systém včetně bluetooth, hardisku, CD přehrávače i přehrávače USB disků. Hudba je včetně originálních,příplatkových repráků za sedačkami. Vyhřívaný volant, vyhřívané sedačky, dvouzónová klimatizace, navigace, bixenony, denní svícení, ambient svícení v interiéru,senzory světel, senzory deště, parkovací senzory, tempomat s funkcí brzdění atd atd.
Jedná se o celkem raritní a žádanou specifikaci černé metalické barvy + kožených sedaček v koňakové barvě na cenných, originálních dvourozměrných alu 19" styling 296.
Vozidlo je s legendárním motorem N52, tzn řadový šestiválec. Zní krásně v kombinaci s výfukem v mnoha tónech od nízkých, až po nejvyšší otáčky.
Tato Z4 je specifikací i stavem moc pěkná, děti ukazují palce nahoru, leckdo z dospělých se s Vámi dá vždy do řeči :)
|
| | |
Doplňující popis:
|
|
Vozidlo mám asi 4 roky, jsou na něm nyní nové pneu Hankook Ventus S1 EVO3, na vozidle je keramika a je o něj nadstandardně staráno a bez ohledu na peníze, nonstop garážované - používané jen na víkend. Při údržbě aut mi nezáleží na penězích, před cca 3 lety se dělala komplet generálka motoru (nejdříve jen hydroštely, ale když už se začalo něco většího dělat, dělalo se vše - celkem asi za 130tis, fakturu mám) mimo to proinvestováno asi dalších 200-250tis Kč - seznam také mám. Vše na podvozku téměř nové, na brzdách najeto cca 5tis km, vše vždy měněno v dílech prvovýrobce. Tankováno pouze prémiové palivo a aditiva, olej se mění každých 6-7tis (vždy dělám po sezóně) (neztrácí se více než je norma, vše těsné, čisté) motor krásně hladký chod, ne jako u většiny že je odevšaď slyšet ťukání a cvakání - jsem na to háklivý. Věci jako těsnění kolem střechy a celého auta vypadají skvěle, nejsou rozpadlé, jak to často bývá, je značně poznat, že auto nikdy nejezdilo v soli apod, to samé podvozek, vše čisté, netknuté ani kouskem koroze. Jezdím servisovat pouze k věhlasným a známým odborníkům a opravdovým DIAGNOSTIKŮM na BMW.
Na prodej nespěchám, aut mám více a toto prostě v klidu, časem potřebuji nahradit víkendovým, čtyřmístným kabrioletem (už nejsme na výlety jen dva).
Cebia, nebo Carvertikal jsou čisté, auto nikdy nebylo bourané dle toho co vím, drobné lakování z parkování v minulosti. Není nic vidět, ani poznat - na přední kapotě drobné oděrky od kamínků (klasika) také nic viditelného extra. Lak, skla a vše další je originál samozřejmě, včetně čelního skla! Vozidlo jezdí skvěle, když chcete tak klidně, když se chce někdo vyřádit, tak na okresce to je hodně dobře znějící náčinní se zadním náhonem a prakticky dokonalým vyvážením 50/50, zkrátka pravý roadster - ne přemotorované nákupní tašky s předním náhodnem zvané jako "hothatch". S vozidlem jsme několikrát projeli bezproblémů Evropu křížem krážem a myslím, že někdo z Vás jí ještě několik let může projíždět také :)
Bazarníci a projížděči bez pěněz, neobtěžujte.
|
| | |