Doplňující popis:
|
|
13.05.2014 byl vůz registrován přímo u VW ve Wolfsburgu a jezdil s ním jeden z manažerů. V 31.08.2015 jsem si vůz individuálně dovezl do ČR, jsem tedy druhý majitel. Při koupi měl brouk najeto 9066 km. Jelikož se jednalo o cca roční vůz, první TP v ČR byla provedena v roce 2018. Všechny TP byly samozrejmě bez závad. Vůz nikdy nejezdil v zimě (v soli) a to jak v Německu, tak v ČR. I přes to jsem z vozu po koupi odmontoval podběhy a krycí plasty, abych spodek vozu, včetně podběhů ošetřil antikorozním nástřikem. Dále jsem voskem ošetřil i dutiny vozu. Bylo to sice zbytečné, ale jsem svým způsobem jeblej a ošetřuji si tak každý vůz, i když nejezdí v zimě. Vůz byl zakoupen jako víkendovka a samozřejmě celou dobu parkuje pouze v garáži. Ježděno s ním bylo převážně v Německu po dálnicích a pěkných okrskách. Byl využíván na vílendové výlety do bavorských Alp. Cesta tam a zpátky celkem cca do 800 km. Jednou jsem jel na víkendový pobyt v ČR a nějací smradi na kolech brouka trochu oťukali, viz fota. Jedná se o důlky v oblasti levého předního a zadního blatníku. Zadní blatník poškozen zřejmě řidítkama jízdního kola, jelikož bylo i trochu prasklé zadní levé světlo. To bylo koupeno nové z druhovýroby, originál světlo je samozřejmě k vozu, aby bylo jasné, že to nebylo nic vážného. Vůz samozřejmě nikdy nebyl bourán, ani lakován. Důlky jsem opravovat nenechal, aby do toho nebylo nějak zasahováno, popřípadě aby se to nemuselo lakovat. Další důvod je ten, že nevěřím žádným servisům a vše si na autě dělám sám. A jelikož mi vždy jde hlavně o bezvadný technický stav vozu, kosmetiku jsem neřešil a navíc se mi nechtělo zdlouhavě hledat profíka, který by to opravil. Výměny olejů a filtrů jsem prováděl max. po roce a půl, jelikož nájezdy km byly malé. Jinak bych olej měnil po 10000 km. To také dělám u všech aut stejně, i když je to v dnešní době zbytečné. Ale pro mě je to důležitá věc, u které vždy zůstanu. Třeba u nového Transita mám interval výměny motorového oleje 40000 km. To je naprostá píčovina a taky měním po 10000 :-D . A nyní se dostanu k důvodu prodeje, jelikož máme děti, na výlety jsme si pořídili nového Transita. Jízda v prostorné krabici mi více vyhovuje a s broukem by se jezdilo ještě méně, než teď, což je škoda. Bylo by super, kdyby si brouka koupil podobný nadšenec/cvok, jako jsem já a měl ho jako víkendovku, popřípadě jako základ pro přestavbu na vyšší výkon (motor to snese)
Co se týká nájezdu km, tak to je vidět na přiložených protokolech z TP. Od 2015 do 2018 bylo najeto 8642 km (cca 2800 km/rok - nepočítám to přesně na měsíce), od 2018 do 2020 najeto 4320 km (cca 2150 km/rok), od 2020 do 2022 najeto 3663 km (cca 1800 km/rok), od 2022 do 2024 najeto 3995 km (cca 2000 km/rok). Brouk byl v provozu vždy od května do října a po té byly RZ v depozitu. RZ jsou v depozitu od roku 2024. Když není sníh, brouk je občas projet na dědině i bez RZ. (Nesolí se tu) Prostě aby dlouho nestál a prohejbal se. Přes zimu je brouk nadzvednut, aby si odpočinuly pružiny. Nikdy nebylo v plánu brouka prodat. Na brouka jsem hned po dovozu koupil německý nerezový výfuk FOX za 828 €, originál je samozřejmě k vozu. Vzhledem k zánovnímu stavu vozu je cena pevná. Nutně ho prodat nepotřebuju, jak jsem psal, jde mi spíše o to, aby byl využit a v případě prodeje bych si ještě koupil druhý rodinný vůz, než se díky dementům z EU přestanou vyrabět spalovací motory. Je to hrozně dlouhý popis, ale brouk si to zaslouží, až se mi ho nechce prodat. :-D nyní najeto cca 30000 km, je vyndaná baterka, tak přesný stav km nevím. Brouk má hi-fi soustavu Fender, radio s bluetoth, dotyková obrazovka - NEMÁ navigaci. Snad jsem na nic nezapomněl, v případě dotazů mě kontaktujte.
|