| | |
Doplňující popis:
|
|
Prodám Jaguara XE S v nejvyšší specifikaci, motorem S / 35 T, takže 3.0 benzin s výkonem 280 kw/ 381 PS a zadním náhonem. Motorizace původně z Jaguaru F-type. Převodovka 8 stupňový automat ZF, rok výroby 2018 a nízký nájezd 115 xxx.
Vozidlo koupeno nové v ČR – Albion cars Praha.
Kromě Head-up displeje plná výbava, jako např. dvoubarevné kožené sportovní sedačky, projektorové světlomety, virtuální kokpit, parkovací senzory vpředu i vzadu, parkovací kamera, elektricky nastavitelná vyhřívaná přední sedadla s pamětí, vyhřívaný volant, adaptivní tempomat, asistent držení v jízdním pruhu, nouzové brzdění, upozornění na překážky, čtení dopravních značek, navigace, performance pages, Apple CarPlay a Android Auto, slot na paměťové karty, prémiové audio Meridian a spoustu dalšího.
Motoricky je vozidlo v sériovém stavu, jen je osazeno kitem přímého sání a lepším přívodem vzduchu – fantastický zvuk kompresoru připomínající Hellcat modely od Dodge. Dále je dodělán custom výfuk od firmy Do3ry (není na fotkách). Na voze jsou černé emblémy a nápisy a černý decentní ducktail. Na voze jsou aktuálně kola BBS SX 19”. K vozu jsou originální 19” litá kola s letními pneu, každopádně jsou od předchozího majitele oparkovaná a já je nepoužíval. Všechny originální komponenty přidám k vozu.
Servis:
Filtry a oleje nejvyšší kvality měněny maximálně po 8-10 tkm. Olej v převodovce měněn při 63 tkm. Při 105 tkm byl proveden velký servis za 40 tkč (fakturu mám) v Performance center, kde se dělal řemen i řemen kompresoru, kontrola rozvodů a stavu motoru, svíčky, olej v diferenciálu, tlaková hadice, brzdové destičky, geometrie a další.
Vozidlo je v top stavu kromě dvou věcí. Pravý práh je mírně odsazený, nebrání to ve funkci a skoro to není vidět, takže dokud to bude držet, neměnil bych. Dále zadní ducktail je prasklý, ale drží, takže jsem zatím neměnil. Nový kus dám k vozu.
Pokud se chcete odlišit v záplavě Audi A4 / S4, BMW 340i či 440i nebo Mercedes C400 / C43 AMG, je Jaguar XE S ta pravá volba. Výkonově konkurence M3, M4, cenově podstatně dostupnější. Vhodné jak na běžné denní ježdění a cestování – vozidlo umí být komfortní a úsporné (delší cesty kolem 7–8 l/100 km), ale ve sportovním režimu s ohledem na novou koncepci podvozku také velice zábavné. Jedná se o poslední XE S se šestiválcovým zážehovým motorem, facelift je dostupný již jen s podstatně slabším čtyřválcem.
V případě dotazů mi napište.
Auto je k vidění v Českých Budějovicích.
Zážitkové jízdy nedělám.
|
| | |