|   |   |   | 
       
          
           | 
             Nadstandardní výbava: 
            | 
           
               
            |         
           
             Nabízím k prodeji svou Mazdu – popis všech důležitých skutečností níže. Důvodem pro nabídku vozidla k prodeji je, jak už to tak bývá, změna životních priorit. Posledním pomyslným „hřebíčkem“ je snad to, kdy mi můj dvorní mechanik sdělil jen tak mimochodem, že jsem mezi výměnami oleje najel letos necelých 700 km, z čehož za letošek byla jarní jízda k němu 100 tam a 100 zpět, podzimní 100 tam a 100 zpět.
MX5 NBFL Phoenix 107kw, 148t.km
R.V. 2002, vlastním od 2018. Za tu dobu se mnou 4x na Sosnové na jízdách „pro veřejnost“ jinak výlety.
Kastle zdravá, podvozek ošetřen proti korozi. Servisováno z počátku v Guru Raicing, následně u mého dvorního mechanika.
Letos nová střecha (ošetřena RENOVO), pneu (Toyo R888)
2x sada kol – letošní nové pneu na kolech viz foto, na druhé starší pneu na originál Phoenixech
Úpravy:
Tuhostně a výškově nastavitelný podvozek MeisterR ZetaCRD Spring rates front 6kg/mm, rear 5kg/mm
Rollbar a rozpěra přední nápravy CYBUL + custom windshot
Kompletní výfuk vč. svodů atd. od IL Motorsport.
Chladič IL Motorsport (původní k vozu, plně funkční, od IL je jednoduše širší a lépe je pak chlazen motor)
IL Motorsport rám pro zpevnění první a zadní nápravy
H&R tuhostně nastavitelné stabilizátory přední i zadní nápravy
6ti stupňová převodovka na místo 5ti.
Odlehčený setrvačník (původní k vozu).
KN CAI + heatshield (na foto i s originálním airboxem, momentálně testuji rozdíly, s originálem je více slyšet zvuk zadní části výfuku, není rušen z motorového prostoru CAIem, na foto obojí).
Další detaily – hliníkový kryt na vedení vzduchu k chladiči JK, hliníková nádrž na vodu pro ostřikovače, custom vedení vzduchu z prostoru mlhového světla, originální záhlavní repro, BT modul pro originální autorádio…
Vozidlo v zimě stojí v suché vyhřívané garáži, je možno jej ještě před sněhem tedy vidět, popř. stojící v garáži během zimy, alespoň bude o čem do jara přemýšlet.
            |        
          
|   |   |   | 
|   |   |   |