Dohoda možná
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nadstandardní výbava: | Originál M-paket, Titansilver, Shadowline, černý strop, tempomat, GO motoru, Automatické světla, Dešťový senzor. | |
| Doplňující popis: | Dobrý den,zvažuji prodej své BMW E46 330ci Turbo. Auto jsem si stavěl pro sebe, nejsem žádný překupník. Spíš si jen hraju s myšlenkou prodeje, protože se mi naskytla možnost koupit vysněné BMW divize M. Pokud se neprodá, nechám si ho – nespěchám na to. Měl bych s tím dost plánů oturbenou e46 jsem chtěl už též dlouho a chytlo mě to více, než jsem si myslel má to opravdu k*ule :D každopádně to není žádný dojetý drifťák, sem tam se s tím sklouznu, protože to auto tomu vybízí :D ale jezdím s tím daily a svých aut si velmi vážím, takže to nekur*im. Auto má aktuálně cca 430 hp a necelých 600 Nm na 0,7 baru. Je to nalazené fakt pěkně, kolem 3.5tis otáček je full boost, ale turbo jde slyšet lehce po 2tis otáček nemá to velkou turbo díru takže i na spodku otáček to jede fakt hodně :D. Potenciál motoru je 1–1.2 baru, což je pro představu 500hp + Má to vypínatelné Pops&Bangs (které stejně nepoužívám nějak na to stárnu:D) Dále LAUNCH CONTROL a ROLLING ANTILAG vše ovládano z volantu. Najeto 308 xxx km, motor je stavěný předchozím majitelem v 300tis km, turbokit stavěný v cca v ECU Garáži. Originální M-paket, barva Titansilver. Shadowline lišty v krásném stavu nechal jsem je vyleštit a aplikovat keramiku. Technický stav / úpravy: – Motor po kompletní GO ( jiné písty, ojnice, těsnění, rozvody, celá hlava GO, repas vanosů – dělal předchozí majitel) – Fixace olejového čerpadla – Nový originální domek olejového filtru – Hliníkové víko ventilů – Turbo GT35 čína (plán byl/je dát originál Garrett) – Tlakové vedení + downpipe od ECUgaráž + obaleno do tepelné izolace. – Celá výfuková část v izolaci (Inconel + keramika) Svody, screamer pipe, wastegate, turbo. vysoce výkoná izolace, sálavé teplo se opravdu zmenšilo obrovským způsobem pod kapotou. – Intercooler FMIC - Výfuk částečně z M2 f87 krom zadního tlumiče samozřejmě. – RS4 váha vzduchu – Porsche vstřiky – BKR7E svíčky – Silnější podávací čerpadlo – Ramair filtr – Olejový chladič all4drift - K64 Kit na chlazení turba vodou – Dodělaný nápor vzduchu k turbu – Budíky (boost/AFR/teplota oleje) – Wastegate Fmic, BOV ventil Greddy - Všechno je suché, nikde nic nechčije. – Auto nežere vodu a olej se též drží (u těchto čínských turb vzácné, ale stojí 6k takže kdyby začalo není to finanční sebevražda), je to dobře postavené a jsou vychytané vůle. Podvozek a převodovka: - K64 spojkový kit (lehký kvalitní Jednohmot. setrvačník – Kompletně polyuretany (předek + zadek) – Měněné tlumiče (M-paket) – H&R pružiny + H&R oba stabilizátory – Nové brzdy vpředu i vzadu – Zadní nápravnice vyztužená + těhlice All4Drift – Kvalitní shortshift (neskutečné propojení s vozidlem) – Lamelový samosvor Kpajicek - Podvozek je ochráněný základním nástřikem antikorozním, chtěl jsem přes zimu z toho udělat zespod nové auto, miluju stavění aut a nekoukám na cenu, zvedací body a vše je v dobrém stavu nikde není díra zespod to vypadá moc pěkně, stavělo se vše do zdravé karoserie. - Vše má najeto max. 8 tis. km od stavby. Interiér: – Velká navigace, funkční tempomat a multifunkce – Automatická světla, dešťový senzor – Volant přešitý v originální alcantaře, alcantara doplňky - Černý strop - Měnil jsem ježka s ventilátorem, takže o tohle se už nemusí nikdo starat :D – Nic nesvítí, jen voda do ostřikovačů :D – Interiér hezký, pár detailů chci ještě dořešit, nechám profesionálně vydetailovat před případným prodejem. Kola: – Dvě sady kol: • 17” se semislicky • 19” M Performance 269 Vše max. 8 tis. km od stavby. Styl jízdy / provoz: Auto jsem já i předchozí majitel vždy řádně zahříval a dochlazoval než se to začalo vytáčet, olej měněn po max. 4 tis. km (5W50 LM Molygen). Nekape z toho jediná kapalina. Je to silné auto pro někoho, kdo ví, co dělá – umí hrabat i ve 130 km/h, ale je to velmi čitelné, když to člověk nacítí, tak si budete rozumět. Je to opravdu stroj na emoce u nás tomu říkají Německá Supra :D Kosmetika / reálný stav: Je to 23 let staré auto, takže nějaká kosmetika tam je, ale i tak to je v hezkém stavu: – dvě místa s povrchovou rzí – sem tam škrábanec – vadné zadní parkovací senzory (mám jiné, ale v jiné barvě) – zadní gumy okolo oken by chtěli vyměnit (častá bolest) - Spodek auta krásný, bez koroze. Chtěl jsem přes zimu dělat komplet vše aby to vypadalo lépe než když to vyjelo z fabriky a přestavět do M3 OEM looku. Pokud si auto nechám, stejně to udělám. Další info: Turbo je možné zapsat do TP – měl jsem to v plánu. Je to projekt, ne sériové auto, takže záruku dát nemůžu. Na druhou stranu bych se nebál jet s tím kamkoliv – je to udělané, aby to vydrželo, ale jde hlavně o údržbu. Majitel který stavěl motor, tak s tím chtěl jezdit daily, což teď jezdím já :D Padlo do toho dost peněz a myslím si, že cena tomu odpovídá. Neprodávám žádný vyjetý polský vrak. Nepočítám ani s tím, že si to zítra někdo odveze, tím že mi bylo nabídnuto moje vysněné Mko, tak tohle zkouším nabídnout, jelikož obě neuživím, vše, co bylo mnou dělano, bylo v našem servisu, mám plno fotek ze stavby původním majitelem. Chtěl jsem i přes zimu koupit lepší díly včetně turba a posunout se k 1baru s WMI je to 500hp+ ale furt bezpečně. Ještě doplňím byl jsem stím 1x na okruhu si to vyzkoušet, ale šlo o to zjistit, jak na tom auto je s brzdama podvozkem a teplotama, nehonil jsem tam časy, ale překvapilo mě, že teploty byly naprosto úžasné. Mám k tomu kupu náhradních dílů a krásnou nahradní převodovku, vše bych přidal k autu zadarmo. Cena je s oběma sadama kol. Na 17” je cena o 15 000 Kč nižší. Prosím vyzvědači ani zkušební jezdci ať mi nepíšou, nemám čas na lidi, který na to nemají pěníze a chtěj jen vyzvídat, auto půjčím do ruky někomu, kdo o to bude mít zájem a dá mi půlku peněz na stůl, jinak ne, tohle není 200 koňová předokolka a nechci aby mi to někdo rozbil nebo ničil. Děkuji za pochopení. | |
| Prověření auta: | ||
|
|
Naši zkušení technici vám pomůžou prověřit stav vozu. | Prověřit stav technikem |
|
|
S připravenou AutoPůjčkou se sportovní auto lépe vybírá. | Spočítat půjčku na auto |
| Recenze od Auto.cz: | Testy automobilů Uživatelské recenze |












Prodávající:Jan HamplKraj: ÚsteckýChomutov
|
Odpovědět prodejci na tento inzerát:
|
|
|
Půjčte si na auto od Zonky. Úrok od 3,99%, žádné skryté poplatky. | Spočítat půjčku na auto |
|
|
Půjčte si na auto od Air Bank, moderní a inovativní české banky. | Spočítat půjčku na auto |
Spočítat havarijní pojištění > Spočítat povinné ručení >
Další zajímavé inzeráty:
Zobrazit nově přidané sportovní vozyZobrazit kompletní nabídku
|
Pošlete SMS ve tvaru: PM V 232074 na jedno z těchto čísel:
|
Líbí se Vám tento sportovní vůz? Pro jeho podporu stačí poslat SMS. Tento inzerát bude poté přednostně zobrazován a prodávající bude moci vložit více fotografií. Aktuální počet kreditů: 0
Poslední dvojčíslí určuje cenu SMS (včetně DPH). Zvýhodnění má platnost 14 dní.
Technicky zajišťuje Airtoy a.s., reklamace na lince 602 777 555, 9-17 hodin, po-pá. Kontakt na provozovatele: odkaz | www.platmobilem.cz |
|
Zvýhodnění lze zaplatit také pomocí platebních karet přes službu GoPay: (1 Kč = 2 kredity, tedy například za platbu 100 Kč získáte 200 kreditů) |
Počet zobrazení detailu: 142x
Zpět na seznam sportovních aut






















